Gadis Baju Merah

Saturday, March 19, 2011

Budak #3

masing2 berbasikal menuju ke bangunan Mara.
Bangunan Mara tu terletak di Sri Wangi.
motif?
mst la nk chil2.
ape jadah nak chil2 kat Mara kan.
aku ni kan tak tahu pape. pegi je lah ikot dak2 yang dpt 5A ni.
semua ckp nak beli borang nk msuk MRSM.
aku pon join sekaki.
even mak aku pon tak tahu aku kuar hari tu.


dah sampai kat pintu masuk tu.
semua tolak2 aku suh tanya akak kat dlm tu.


Aku : jgn la main kasar. Tolak2. aku sepak kang.


As : ok2. sory2. Farah, kau je yg cam nmpk ganas. kau la tnye, kau kn brutal


baru kau tahu nk guna aku eh. aku sbnrnye cuak gak. akak tu gila kerek muka.
mau je ak bg pelempang. takpe2 ak takn jatuh kan maruah aku. aku kan sempoi n selamba.


Aku : Tumpang tanya, kat sini bleh tak beli borng untuk masuk MRSM?


Akak Kerek : Ye adek. kat sini la
adoi.. akak ni muke je kerek tapi baek siot. cam aku gak. muke kerek cm nk bg pelempang. tp sebenarnye gila baek ak ni.


Aku : Akak, sy nk beli 5 set borang.


Akak : sornag bleh beli 1 je.


Aku : Ok2. nt sy pnggil kwn2 sy kat luar tu eh.




berlari2 dak2 ni menuju ke akak tu.
berani plak nk msuk.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home